Tyst som i graven.

Kom just in efter en promenix med hunden, var faktiskt ritkigt skönt väder plusgrader och allt.
Var ute ungefär 25minuter och under den tiden han jag endast möta ett gäng killar på 4pers och 3bilar, är verkligen inte mycket fart i den här byn och det är riktigt tyst också. Tex i sommras så hade jag tjejerna här över en hel, klockan var nog efter 12-slaget  vi satt ute på altanen  och lyssnade på musik och drack goda drycker och hade det allmänt trevligt. Mitt i allt ihopa så slog jag av musiken och sa att alla skulle vara tysta och då frågade någon, vad är det vi lyssnar på? Tystnaden sa jag och alla garvade, för det hördes jäklar inte ett endaste ljud. Det är tragiskt men sant.

Annars idag så har morsan och jag gjort pizza och pizzasallad, kan ju inte annat säga än att det är jäkligt gott.
Mycket annat har väl hittills inte hunnit hända, hade en plan att börja med genomången av mitt rum. Men jag vet fasen inte vart jag skall börja, iofs så har jag redan packat ner ganska mycket så halva jobbet är väl redan gjort. Fast nu är det ju den svåraste biten som jag har kvar.

I morgon ryktades det om att mormor ville bjuda oss på middag (Hoppas att det inte är ännu mer julmat huh), dock har jag försökt få tag på henne de senaste timmarna men hon verkar vara ute och ranta någonstans, och jag ids inte ringa på mobilen för hon har icke halebop och då blir det dyrt haha, snåljåp som jag är. Min mp3-spelare hade även dykt upp hos Yve, fick den gratis då jag beställde kameran, sweet! Den är på 4gb och är tydligen fin eftersom att Yve till och med kunde tänka sig att köpa den för 500kr, men nej den är inte till salu, har ju själv ingen mp3 annat än i mobilen så den vill jag allt ha kvar själv. Kanske svänger förbi stan en vända i morgon också, hade behövt inhandla endel grejer typ adapert och sådant viktigt.

Tänkte försöka ta och slänga ihop en reseblogg inom kort, kanske redan i kväll om jag och yve kommer överens om ett namn på den, att det ska vara så svårt I-landsproblem deluxe. Nåja det får jag återkomma med när det är fixat så att alla som vill kan läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0