Tidsfördriv.

Ja jag har lite att göra.



Rolig lista

Google Answers
Answer these questions by posting the first image that comes up on google image for the answer.

1. Your age on your next birthday

2. Your favourite colour


3. Your middle name

4. The last meal you eat

5. Your bad habit


6. Your favourite fruit/vegetable

7. Your favourite animal

8. The town you live in

9. The most useful thing in your house

10. The name of your pet

11. Your most recent purchase

12. Something that makes you happy

13. Your first name

14. Your last name





A ) Fyra jobb jag haft:
  1. Solflicka
  2. Vårdbiträde
  3. Intervjuare
  4. Löjromsklämmare

B ) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

  1. Bert - Vet inte hur många gånger jag sett om dom avsnitten.
  2. A walk to remember.
  3. Titanic.
  4. Den gröna milen


C )
Fyra ställen jag bott på:

  1. Korpilombolo
  2. Rosvik
  3. -
  4. -

D ) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
  1. Desperate Housewives
  2. Greys anatomy
  3. Sex and the city
  4. Two and a half men

E ) Fyra platser jag har semestrat på:
  1. Kreta - Stalis/Malia
  2. Turkiet - Alanya
  3. Finland - Olika ställen
  4. Norge - Narvik och Trondheim

F ) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
  1. Hotmail.com
  2. Aftonbladet.se
  3. Tv.nu
  4. bilddagboken.se

G ) Fyra favorit-maträtter:
  1. Pasta pasta och åter pasta av alla dess sorter och tillbehör.
  2. Grillat kött.
  3. Tonfisallad.
  4. Hamburgare.

H ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
  1. I ett varmt land i en bar med en drink i handen.
  2. -
  3. -
  4. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0