Tidsfördriv.

Jag kommer från: Är ursprungligen från Korpilombolo.
Jag heter: Malin.
När fyller du år: 22 mars.
Tycker du om någon just nu: Är inte kär i någon om det är det som menas, men jag tycker om familj och vänner osv.
Om sex månader: Är jag långt härifrån.
Jag samlar på: Pengar.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror ju lite på, blir väl mamma eller någon vän.
Gillar du golf: Nej fy fan, jag hatar golf. Det enda som kan vara acceptabelt är väl minigolf men det är ju bara på låtsas.
Vilken tid gick du upp idag: jag steg upp kring halv 10 tror jag.
Har du sovit i din egna säng inatt: Jadå att jag då gjorde.
Har du strumpor på dig nu: Nej jag är barfota, kom från duchen för en liten stund sedan.
Hur svarar du i telefon: Varierar ju som sagt, ring så får du höra.
Vad ska du göra ikväll: Tänkte i vanlig ordning se på tv och sedan sova.
Var vill du bo när du blir stor: Jag vet inte, tänkte börja ta reda på det inom kort.
När grät du senast: Igår när jag såg utrotningshotade panda ungar på tv, det var så sorgligt.
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommar for sure.
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej det har jag slutat upp med.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och flytta hemmifrån.
Bär du glasögon eller linser: Nej icket de, har syn som en hök.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha absolut inte.
När går du upp ur sängen typ en helgmorgon: Fredag hela veckan fredag hela veckan...
Har du piercing: Naaj baar i öronen en sisådär 10styckna.
Vill du gifta dig: Ja det vore väl trevligt, fast jag tror inte på giftemål egentligen alla jag känner har skiljt sig minst 1gång typ.
Vill du ha barn: Ja det vore trevligt om sisådär ett par år.
Solar du ofta: Ja, när det är väder för det.
Är du bra på att laga mat: Jo det anser jag att jag är.

Gillar du att dansa: Jag dansar aldrig nycktert, eller jo jag dansar nog ibland.
Hur vig är du: Som ett kylskåp ungefär.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten så klart.
Vilken är din favoritglass: Ah, jag vet inte twister och magnum och mjukglass med kolasås och så ja jag vet inte de finns så mkt gott.
Tror du på ett liv efter döden: Jag vet faktiskt inte, de får man väl reda på sen.
Tycker du om sushi: Nej fy fan, de är äckel päckel.
Vad äter du helst när du ser på film: Brukar käka russin de är gott.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej de gör dem ej.
Har du tandläkarskräck: Nej de har jag inte, men tycker de är äckligt när nån gräver en i käften.
Vad heter du i mellannamn: Emilia.
Är du morgon eller kvällsmänniska: Absolut kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du: Blå/grå?
Vilka hår färger har du haft: Blont,ljusbrunt, brunt,mörkbrunt, svart, lila och rött.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det har hänt.
Biter du på naglarna: Händer ibland, men oftast har jag långa naglar och biter inte på dem då.
Är du beroende av något: Nej det är jag inte, har slutat snus.
Hur ofta tränar/motionerar du: Tar någon promenad i veckan men mer än så är det inte.
Senaste låt du hörde: Det kommer jag inte ihåg.
Vad gör du på helgerna: Sover, slöar, festar, hänger med vänner, är hemma.
Brukar du bädda sängen: Bara om jag får besök, vilket är cirka 3-4ggr per år.
Hur många timmar sover du på en natt: Kring 8-9 timmar.
Senaste bok: Små citroner gula (?)
Har du kysst någon under den senaste veckan: Nej,
Vad var det senaste du sa: Det minns jag inte.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja det vill jag allt lova.
Vem kramade du senast: Hunden lovis.
Saknar du någon nu: Näe inte direkt.
Isåfall vem: Men ingen sa jag ju.
Hur många lampor har du i ditt rum?: 4stycken.
Vem ringde dig senast: Mormor.
Vad är du allergisk mot: Nötter, frukt (stenfrukter, äpplen kiwi osv osv) katter och sånt skit.
Var du glad igår: Jo det var jag faktiskt.
Vad är din favoritfärg: Jag gillar typ alla färger.
Sminkar du dig: Ja men inte just nu.
Hur ser ditt rum ut: Ser väl rätt ok ut, städat lite idag.
Känner du dig värdelös: Nej.
Känner du någon som har tagit självmord: Ja lite smått iaf.
Har du somnat i skolan någon gång: Oh ja ganska ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0