Tjoo!

Sämst på att uppdatera bloggen, verkligen.
Men de händer allt för lite av intresse för att uppdatera här dagligen och dessutom har jag inte tid.
Som just nu är klockan 21.21 och jag ska slänga mig i sängen och läsa lite, kommer garanterat inte mer än 10sidor som vanligt innan ögonlocken börjar rycka och man läser om samma mening 7ggr innan man inser att det är dags att släcka lampan och man somnar på 1sek. För i morgon ska jag upp före fan har jag bestämt 5.50 ringer klockan, om jag inte ställer om tiden till 5.40 så jag hinner snooza 10minuter (vad vore livet utan att få snooza varje morgon?!). Ska åka in till jobbet med moster redan kring 6.30, ingen sovmorgon här inte. Tänkte försöka dryga ut lönen en aning med någon timme övertid, skadar ju aldrig. I helgen blir de festligheter som vanligt igen, har blivit utgång i princip varje hel denna sommar och även denna helg blir det så, onödigt att bryta mönstret, vinet är inköpt redan förra veckan så behöver intre stressa för att hinna dit nån dag heller, skönt...

Ne nu måste jag slänga ihop matlådan tills i morgon och sen är det bums i säng..

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0