2009

Nytt år och nya äventyr som väntar, lämnar det gammla bakom mig och ser ljus på det kommande året.
Nyårsafton blev för en gångs skull väldigt trevligt. Jag och Yve åkte till Sandra för att spenadera kvällen hos henne, lagade en 3-rättersmiddag som bestod utav

                  

Förrätt: Vårullar med sötsursås
Varmrätt: Soya-Kyckling i ugn med ris
Efterätt: Panacotta med hallon. 

Riktigt gott var det, är ju sällan man ids göra en 3-rättes tråkigt nog.
Iaf så åt vi gott och drack också gott delade på 4falskor vin under kvällen. Jag och Yve åkte sedan från Sandra strax efter 12-slaget, men vi kände att kvällen inte riktigt var slut för våran del. Så vi lämnade av lite grejer hos Yve och knallade till Cleo och slängde loss lite på dansgolvet. Minns fan inte ens sist jag var ute och dansade, måste varit i våras någon gång alldeles för länge sedan med andra ord, så det var riktigt kul. 


I morgon skall jag fara och handla med morsan efter att hon slutat jobba, måste inhandla grejer till salladen som jag ska göra på lördag när brudarna kommer hit och bastar. Blir en heldag med vännerna, först bastu och lunch hos mig innan vi beger oss vidare till Moa för att käka mat, blir nog att beställa någonstans ifrån tippar på kinamat.
Sen korkar vi upp för fest och singstar och umgås, är ju trots allt våran sista fest i Sverige på obestämd tid.
11:e januari hoppar jag och Yve på planet ner till Stockholm där vi spenderar 3nätter innan vi slutligen den 14:e påbörjar flygningen mot Australien och Sydney, sikket jäkla äventyr det blir alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0