En sista lista.

1. Hur mycket pengar har du på din mobil?  33,84 kronor
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Jag är ensam hemma så ingen än så länge.
4. Hur lång är du? 161 sist jag mätte mig får nått år sen.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Hm, såg ju på kopps här för nått tag sen, men minns inte om jag sett någon efter det.
6. Hur löd ditt senaste sms? "Jo det kan jag"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, hatar att skicka sms.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? De är skilda sen läng tid tillbaka.
9. När såg du senast din mamma? Igår kväll innan hon gick och sov.
10. Icke godkänt i något ämne? Nej, eller jo i tyska men jag slutade de innan jag han få betyg så nej. (Högstadiet)
11. Mvg i något? Jorå, men inte många.
12. När vaknade du idag? 10.10 för jag skulle upp och spåra ett "paket" som jag skall hämta ut.
13. Vilken är din favoritplats? Har inte hittat man favoritplats än.
14. Vilken plats föredrar du minst? Föredrar inte direkt att vistas på arbetsförmedlingen.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Oj, det vet man aldrig. Här är där man är, där är var man inte är, right?
16. Hur stor är din säng? Den är väl cirkus 140x200cm på ett ungefär, perfa för lilla mig.
17. Vad sover du i? Trosor och ibland tischa.
18. Hur många kuddar har du i sängen? Just nu endast 2st, men de är för att de resterande är nedpackade buhu.
19. Var har du bott/bor? Jag har bott i lägenhet och hus i korpilombolo och nu bor jag i Rosvik, endast 3dagar till woho.
20. Tycker du om kinamat? Skojar du eller, jag älskar kinamat.
21. Tycker du om kaffe? Hah, OM jag tycker om kaffe? jorå visst gör jag det.
22. Vad dricker du helst till frukost? Kaffe, te, vatten eller juice.
23. Kan du spela poker? Jajjemen visst kan jag det.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Känner och känner, jag vet någon som gör det.
25. Vill du ha barn? Ja nog vore det trevligt, men inte än på ett par år.
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska kan jag och sen inte så mycket mer.
 27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, som tur är.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, de är mycket finare.
29. Vad spenderar du helst pengar på? Upplevelser så som resor tillexempel.
30. Äger du dyrbara smycken? Tillsammans blir dom nog hyfsat dyrbara.
31. Kan du rulla med tungan? Ja de tror jag.
32. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt, finns många roliga människor.
33. Vad har du för ringsignal? Samma som jag haft i 1år, som finns på telefonen inte orkat byta. är ett gitarrsolo typ.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jorå de har jag.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En röd tändare.
36. Kan du byta olja på bilen? Ne de kan jag faktiskt inte och lika glad är jag för det.
37. Vilken var den senaste boken du läste? Ihh jag minns inte, men jag borde köpa en bok att ha på resan kom jag på nu.
38. Dansar du i bilen? Hur fan kan man dansa i en bil?
39. När var du i kyrkan senast? Vette fan, kanske när vi hade jul-grejs med skolan men de var ju 2år sen eller nått.
40. Hur många hål har du i öronen? Jag har 10hål i öronen.
41. Har du någon piercing? Nej, haft i läppen men den tog jag bort.
42. Har du någon tatuering? Nej, men är ju inte omöjligt att man skaffar sig en framöver.
43. Röka eller snusa? Både och men slutat med bägge 2.
44. När slutade du med gosedjur? Jag har fortfarande kvar mina, men nu är dom nerpackade som resten av mina ägodelar.
45. Har du pojkvän/flickvän? Nej inget av det.
46. Har du en bästa vän? Ja det skulle jag väl vilja påstå att jag har.
47. Vad är ditt mobil nummer?
Det är ett ihopplock av 10 slumpmässigt valda siffror, klurar du ut det så ring.
48. Vad ska du göra ikväll? Ikväll ska jag hämta ut mitt körkort, städa, packa och skriva listor och massa grejer.
59. Har du några syskon? Jo jag har 4st.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0