Sweet!

Onsdag, en vecka kvar tills i åker först nu har jag börjat inse att vi faktiskt ska åka och det känns härligt som fan.
Haft lite andra grejer som har legat över mig och som tagit ganska mycket energi och fokus ifrån allt det roliga som väntar.
Efter många om och men så klarade jag idag körkortet, hade uppkörningen 13.00 och körde bara lite runt stan och ut mot barnenshus och där, sen tillbaka tog typ 20minuter. Känndes jäkligt bra men tänkte att det kanske ändå var nå fel jag gjort, även fast det inte kändes som så. Men icket, han klagade inte på någonting utan sa bara grattis du klarade det.
Sweet som fan, är jäkligt nöjd iaf.  Så nu kan man sluta tänka på det och fokusera på annat.

Ja annars så var jag också med på 24 Norrbotten idag, så klart så ska man springa på nyheterna när man är på stan.
Linslus som jag är så ställer man upp och svarar på några frågor om luften i Luleå, men de vart helt okej som tur var.
Nu ska jag pyssla på med annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0