Klart och betalt.

Strax efter 9 ringde mobilen när jag som bäst låg och sov, det var Yve på andra sidan luren.
Jaha vad vill hon tänkte jag, så frågade hon om jag ska komma och köra lite bil med henne senare idag.
Så hon hade också glarat kortet, fast idag då. Fy fan så nice sa till morsan att nog ska det ju vara hon och jag som är ute i sista sekund, men de är väl kanske så att vi måste vara ute i sista minuten och ha eld i baken för att prestera.
Ringde nyss och skulle fråga hur jag ska göra med körkortet om jag ens hinner få det eftersom att jag åker till huvudstaden på söndag, men hon sa att det redan var tillverkat och skickas på posten idag, och borde vara framme i morgon så jag skulle ringa och höra om de gick att hämta ut, hoppas som fan på det. Annars måste jag vänta ganska så jäkla länge och finns typ ingen möjlighet till att köra i Australien då heller. Nåja jag är så skönt att det är avklarat iaf.
Ska ta och ringa mormors syster som vi ska bo hos i stockholm och höra med henne hur vi tar oss, så man slipper kolla upp det när man kommer fram utan så man vet det från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0