Midsommar.

Midsommar idag, dåligt väder som vanligt. Det tycks som att alla vill minnas att midsommar brukar bjuda på vackert väder men det är ytterst sällan det är varmt och soligt, iaf inte vad jag kan minnas.
Planen är väl att åka ut till Kallaxön till min mosterts stuga och äta lite där, dock vet jag inte hur det blir eftersom att det verkar vara problem i Rosvik. Men det är ju heller inget som hör till ovanligheten, så man ska knappast blin förvånad.
Efter 5månader på andra sidan jorden är allt fortfarande precis som det alltid har varit och så kommer det nog fortsätta in till tidens ände. Ska försöka få tag på Yve också och säga att jag nog först är tillbaka istan kring 16-tiden om det vill sig väl. Är väl redan nu aningen försenad skulle jag tro. För vi hade tänkt dra till kolonilotten ute på Hertsön och grilla och dricka lite vin i goda vännerslag. Alltså bara Yve och jag som det ser ut som just nu.


Nåja annars ha en trevlig midsommar!

/Malin


Kommentarer
Postat av: franksjostrom.blogg.se

snokar ba lite

2009-07-18 @ 15:15:58
URL: http://franksjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0