Dagens Insikter.

Slog mig mitt i allt ihopa då jag själv att och läste andras bloggar att jag själv också har en, dock inte lika aktiv som alla andras. Ska snart slänga mig i säng och läsa lite, brukar dock inte hinna mer än ett fåtal sidor innan det rycker i ögonlocken, jag som annars läser ut en bok på en dag eller två. Men icket nu längre då man har jobb och rutiner och egentligen ska ligga och sova vid den här tiden, undantag idag då det är helg. Hur som helst har jag läst 252 sidor än så länge i This charming man, som är skriven utav en av mina favoritförfattare just nu Marian Keyes. Måste varit över en månad sedan jag köpte boken och har inte ens kommit mig halvvägs igenom den och det är absolut inte så att den är dålig, inte alls. Det är väl så när man får känna på verkligeheten och det riktiga livet som man inser att man har så otroligt lite tid för sådant som man egentligen tycker om.

Denna dag har spenderats på stan med min moster och mormor, hittade faktiskt en skitsnygg kofta på Kappahl som jag ska hämta på måndag (hade inte med rabbatkupongen idag så jag la undan den, vuxenpoäng?) annars så köpte jag ett hårband och 2skärp, kul med lite accessoarer för en gångs skull. Tänkte ge mig ut på jakt efter armband här någon dag, vet på ett ungefär vad jag är ute efter så det ska nog gå vägen.

Nu tänkte jag ta och krypa ner i min nybäddade säng och läsa tills man slocknar.
Lär inte ta många minuter skulle jag tro.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0